lördag 7 januari 2012

Får jag presentera...

...vårt senaste köksinköp. Philips Airfryer. Den här lilla pärlan har verkligen gått varm hemma hos oss. Vi har med bara någon tesked olja per omgång tillagat bland annat vårrullar, biffar, pommes, egna klyftpotatisar och chicken nuggets. Allt blir lika gott. Barnen älskar den typen av mat och nu kan jag servera den utan att oroa mig över att den är dränkt i olja.

Maten blir klar snabbt och lätt och dessutom osar det inte heller, vilket är en stor fördel. Ett annat plus är att den är klar att användas på bara ett par minuter.


Än så länge har jag faktiskt inte hittat några nackdelar med den, förutom att den är lite liten för en familj i vår storlek. Jag får laga till maten i ett par omgångar. Ja, och så priset då förstås.

Tydligen finns det även ett baktillbehör. Det vore intressant att testa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar