fredag 24 februari 2012

Snart får jag paket...

Jag tror att jag har sagt det förut: Jag älskar att få paket. Jag kan vara ganske kreativ i min strävan att få hämta paket på posten. Här är några exempel:
  • Jag beställde nästan alla julklappar till barnen på internet i julas. Då fick jag ju glädjen att hämta många roliga paket på posten.
  • Ett tag startade jag upp ett litet företag tillsammans med en vän. Mitt största nöje var så klart att få beställa sakerna till webshopen och att långsamt packa upp dem.
  • I en förening jag är med i står jag som "korresponderande", vilket betyder att alla paket kommer till mig.
  • Sedan några år tillbaka är jag dessutom buzzador. Det innebär att jag ibland får hämta ut ett spännande paket på posten med någon ny produkt som ska testas. Jag har under de här åren fått gratisprover på bland annat kycklingfärs, halstabletter och schampo att testa  själv och att dela ut till mina vänner. Nu väntar jag med spänning på en laddning oreo-kex. Om du också vill ha chans att ibland prova nya produkter på det här sättet kan du anmäla ditt intresse här.

Mums. Jag tror att jag ska göra
oreo cupcakes när de kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar