måndag 13 februari 2012

Kärlek!

I morse gick S runt och sa "Ha en riktigt fin Alla Hjärtans Dag" och delade ut kramar till alla. Det är mer värt än alla rosor och chokladkartonger i världen.

Fast behövs Alla Hjärtans Dag? Vi ska väl alltid vara snälla mot nära och kära? Kom ihåg att det krävs minst fem positiva kommentarer för att uppväga en enda negativ! (En 12-åring jag känner som är typ bäst i klassen kom tillbaka från sitt utvecklingssamtal och rapporterade att fröken hade sagt att hennes engelska uttal inte var bra. Det var det enda hon kom ihåg från det samtalet...)

Kramar till er alla!

4 kommentarer:

  1. Puss och kram till er från oss!

    SvaraRadera
  2. ...och från oss! Wow, snygg profilbild förresten. Har inte sett den innan, ny?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack;) Jag la dit fotot häromdagen. Jag tror det togs när vi var på Kolmården i somras.

      Radera
  3. om du menar mig så kan jag bara säga att du var med och jag kan sanningsenligt säga att det var JAG som sa det till fröken!

    SvaraRadera