måndag 2 september 2013

Gå i ide

När jag gör något jag gillar så glömmer jag allt annat. Förra veckan påbörjade jag ju äntligen min efterlängtade fotokurs, och i fredags fick jag mitt ännu mer efterlängtade Photoshop installerat på min dator. Hela helgen har jag liksom gått i ide inne i mitt rum och bara redigerat bild efter bild. Beskära och belysa. Fixa och trixa. Jag jobbade mig igenom alla semesterbilderna från vår Floridaresa och nu väntar vi ivrigt på den fotobok jag beställde. Att titta på foton är lite som att återuppleva resan. Så nu sitter jag här med känslan av sand mellan tårna och solsken i blick. Vilken fantastisk resa vi hade! Kolla bilderna får du se.
































3 kommentarer:

  1. KUL! Du kommer att bli en stjärna, precis som med allt du tar dig för.

    SvaraRadera
  2. Åh. Söta ni är. Vi får väl se. Hur som helst - roligt är det!!!

    SvaraRadera