måndag 12 december 2011

Lucka 13

Nu är julkortspysslandet klart. I år blev det stämpling och embossing. Alla i familjen hjälptes åt att önska lycka och glädje till våra vänner. Inuti kortet lägger jag sedan en inlaga med ett julbrev där jag skriver lite om vad vi haft för oss under året. Jag lyckades även hitta ett av få foton där hela vår familj är samlad.

Jag ville ha en liten guldrosett på kransen,
men hittade inget lämpligt snöre...

Dessutom vill jag idag på luciadagen tipsa om en utstyrsel för er hemmapysslare som tröttnat på de gamla vanliga pepparkaksgubbarna och stjärngossarna i luciatåget. Yngste sonens luciatåg gick av stapeln redan den igår, och en av hans klasskamrater var snögubbe. Tänk stjärngosselinne med stora svarta knappar påsydda i en rad längst fram, hög svart filthatt samt lång röd halsduk. Det var något av det sötaste jag sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar