torsdag 1 december 2011

Lucka 1

Jaha, idag är det första december. Efter en hel del funderande så insåg att den bästa presenten jag kan ge mig själv är en liten kreativ stund varje dag. Då mår jag bra. Några av sakerna kommer jag att ge bort till er bloggläsare. Så hojta till om du ser något du gillar alldeles extra mycket. Skriv en motivering till varför just du vill ha just den prylen. Antingen som en kommentar eller som ett privat e-mail till mig: mariejusinski@hotmail.com

När vi var små fanns det ett TV-program som hette "Kan det här bli något?", och det tänkte jag ha som huvudsakligt tema för mitt pysslande. Alltså: utgå från vardagliga föremål och försöka hitta på något nytt med dem. Hoppas att ni får lika roligt som jag:)

Före: En bortglömd och ganska trist leksaksko.


Efter: Så kitschigt som det kan bli. Visst blir man glad?


4 kommentarer:

  1. philofix släng dej i väggen!

    SvaraRadera
  2. Stackars kossan! Om du publicerar bilden i någon dansk tidning kanske du får ha livvakter och se upp för hinduist extremister et tag framöver.

    SvaraRadera