fredag 4 januari 2013

Upplägg: bloggen

Ingen av er som följt bloggen ett tag kan väl undgå att märka att jag ändrat på designen här på sidan. Det är en sak jag tänkt göra jättelänge, men bara inte tagit mig för. Till viss del av rädsla för att jag inte skulle klara av det (ett av mina största tankefel är att jag ibland låter bli att ens försöka av rädsla för att misslyckas). Veckans ord, upplägg, gav mig den spark i baken jag behövde för att ta tag i utseendet på min blogg. Dessutom fick jag just Karins fina bilder på mig. Visst är hon duktigt! Skynda att genast boka tid för porträttfotografering av dig själv eller din familj. Någon bad om att få se flera foton från fotograferingen, så idag får ni se ett gäng till. Karin har gjort ett betydligt finare inlägg i sin fotoblogg.

Om du själv vill bli bättre på att fotografera kan jag tipsa om sajten Moderskeppet.se - jag lärde mig till exempel massor av att titta igenom deras inlägg om bröllopsfotografering.





 




2 kommentarer:

  1. Ojoj! Nog för att du alltid är snygg, men Karin har verkligen fångat ditt allra bästa! Många kramar. Nu är det superdupersnyggt här inne!

    SvaraRadera