tisdag 22 januari 2013

De är här!

Hurra - mina stämplar har äntligen kommit. Jag har alltså haft äran att få rita tre ark med stämplar för YouDo, och nu har jag gått här i flera veckor och väntat på att få se det färdiga resultatet. För några dagar sedan fick jag dem äntligen och sedan dess har jag haft dem liggande här utan att röra dem. Om du visste hur stort detta är för mig.... Efter gymnasiet påbörjade jag en utbildning till illustratör. Nu är jag ju trots min kreativa ådra en stor trygghetsnarkoman, och rädslan för att inte kunna försörja mig gjorde att jag istället påbörjade en lärarutbildning. Drömmarna om att teckna "på riktigt" la jag på hyllan - tills nu. Nu väntar jag med ännu större spänning på att se hur de kommer att tas emot i butikerna. Inte vill väl någon betala för något som jag har gjort?

Eftersom jag valt uppfinningsrik som veckans ord passar det ju hur som helst utmärkt att härja runt i pysselrummet en stund. Jag började med fjärilsarket - här får du se ett par av korten jag gjorde:



11 kommentarer:

  1. Ja, visst blev de bra?!? Stolt som en tupp, jajemen! :) (Jag solar mig alltså i din glans.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för all hjälp! Och tack igen för att ni trodde på mig och att jag fick chansen.

      Radera
  2. Underbara. Hur ser de andra ut? Kan du ta kort och maila? Ska visa för en kompis som är fjärils och stämpektokig. Min favorit är den som sitter ner. Duktigt jobbat!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är min favorit också. Den gjorde jag sist av alla fjärilarna och då hade jag lärt mig av mina misstag som det brukar heta. Jag mailade dig bilder och kommer att lägga ut en del till i bloggen antar jag

      Radera
  3. Underbart snyggt! Och va fantastiskt kul att de är DINA! Var kommer de att säljas?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. En lista på alla YouDo:s återförsäljare hittar du här: http://blogg.youdo.se/vara-aterforsaljare/ Vilka som väljer att ta hem just mina stämplar har jag ju ingen aning om. Spännande!

      Radera
  4. Jättekul, grattis! Så fina fjärilar. Jag säger som Tina - jag vill se alla stämplarna!

    SvaraRadera