tisdag 21 augusti 2012

Utlottning

Idag kom pysselmagasinet Inzpira i brevlådan. Eftersom tidningen innehåller ett uppslag med bilder på glittrigt pyssel som jag har gjort så fick jag ett par extra nummer. Nu lottar jag ut en av mina extra tidningar.  Lämna en kommentar om du vill ha chans att vinna den, eller maila mig på mariejusinski@hotmail.com senast 2012-08-28.

Samtidigt vill jag passa på att tipsa dig som är lite pysslig av dig om Inzpiras roliga online-kurser. Det finns bland annat en om att dekorera cupcakes och en annan om art journaling.


8 kommentarer:

  1. Jag är med! :) Va kul att dina pyssel kom med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skickar en tidning till dig:)Hittar adressen på hitta.se. Hälsa Fredrik så gott!

      Radera
  2. Jag vill gärna vinna en tidning, bara för att se vad du har gjort för nåt snyggt!

    SvaraRadera
  3. Jag har tidningen, men GRATTIS! Så roligt att dina alster fick komma med. Jättefina! Stolt syrra (och stolt svägerska till fotografen Karin).

    SvaraRadera
  4. Jag skulle gärna vilja ha ett nummer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Helen! Om du mailar din adress till mariejusinski@hotmail.com så skickar jag en tidning till dig.

      Radera
  5. kan du inte pdf:a eller hur tusan man gör en bild på ditt uppslag? tidningen i övrigt skulle ju vara helt malplacerad hemma hos mej...

    SvaraRadera