onsdag 29 augusti 2012

Lediga onsdagar

Igår blev en riktigt lång dag på jobbet, men det tar jag igen idag. Tänk att jag kommer att vara helt ledig både på onsdagar och fredagar i höst. Det känns ganska overkligt och helt fantastiskt. Oj vad jag ska hinna göra mycket roliga saker. Mitt första projekt blev en krans till ytterdörren. 
 
 

Förresten, om du inte redan har röstat på mitt bidrag i Hemtex tävling här får du gärna göra det. Rösta genom att klicka på stjärnan bredvid bilden. Som det ser ut nu har jag faktiskt en god chans att knipa ett presentkort. Om jag vinner ska jag köpa en ny filt till vardagsrummet tror jag.

3 kommentarer:

  1. Åh vilken fin krans! Vad är det för grönt i den? Har röstat på din ram. Jag har precis målat klart TV-rummet. Hur länge får väggarna vara vita?? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för rösten. Får se hur det går. Jag blev nöjd med kransen... Vet faktiskt inte riktigt vad det gröna är, det är någon slags fröställningar på ett träd som växer nere vid stranden på Sturkö.

      Radera
  2. Hur snygg som helst blev den!!!

    SvaraRadera