måndag 30 april 2012

Vardagslyx

Idag blev jag så glad när jag öppnade brevlådan - där låg ett spännande paket från GlossyBox.se. Jag älskar konceptet! För bara 139 kronor i månaden får jag ett paket med skönhetsprodukter som passar just mig -Jag har alltså angett vilken hår- och hudtyp jag har, mina färger och annat av intresse. (Sakerna är värda betydligt mer än så - detta paket har ett värde av ca 500 kronor). Innehållet i lådan överträffade verkligen mina förväntningar. Den här månaden samarbetar GlossyBox med Swedish Beauty & Cosmetics Awards, så alla produkterna i lådan är nominerade i någon kategori. En del av produkterna är i lite mindre storlek än originalet, men varje månad finns det åtminstone ett par produkter i full storlek. Denna månaden var det en maskara, en underlagskräm och volympuder till håret. Om du också vill unna dig själv eller någon annan lite vardagslyx, skynda genast att beställa!

Jag längtar redan till nästa månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar