tisdag 23 oktober 2012

Vinn en resa

För någon vecka sedan var jag  på ett föredrag av en kvinna som kallar sig Stallhäxan. Hon är djurkommunikatör och medium. Jag har träffat henne förut och hört hennes övertygande berättelser om hur hon kommunicerar med både djur och andar. Om du har en stund över tycker jag att du ska läsa några av breven hon fått från nöjda kunder. Jag är ganska kluven när det gäller vad jag ska tro om det där. Jag är skeptisk, men ändå öppen för att det finns massor omkring oss som vi inte kan förklara. Trots min öppenhet blev jag dock lite full i skratt när jag såg det specialnummer av Hänt Extra som finns ute nu. Fast det säljer säkert jättebra. Tänk bara, du lär dig hur du får Spökkontakt. Dessutom kan du vinna en resa till Andra Sidan. Skynda, köp. Eller inte. Fast kanske vore tidningen något för min syster. Hon älskar både kändisar och resor. Kanske hon kan ta med sig Kikki D om hon vinner resan till Andra Sidan?

Både Ola-Conny och Kikki Danielsson finns med i tidningen. Så klart.

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Roligaste på länge... Kommer du ihåg din gamla adress? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) Menar du adressen i Provo? 800 North någonstans. Campus Plaza.

      Radera