måndag 22 oktober 2012

Matinspiration

Har du också lite svårt att komma på vad du ska laga till middag? Idag får du ett snabbt och gott tips som alla i min familj uppskattade mycket. Vi köpte lite tjockare tortillas från Santa Maria Fast om du vill kan du ju laga egna efter det här receptet). Jag blandade en egen pizzasås av lite tacosås, tomatpuré, pizzakrydda och vatten. Sedan la jag på riven ost och skinka. Skjuts in i ugnen bara tills osten smälter. Pizzatoppingen med smak av vitlök (även den från Santa Maria) ringlade jag över just innan vi skulle äta. En pizza per portion gör att alla i familjen kan fixa sin egen personliga favorit.
 
 
pizza
Vad var det jag sa. Fint va?

Annars jobbar jag en hel massa just nu. Läser/bedömer uppsatser i massor. Förbereder för gymnasiemässan på torsdag. Gör illustrationer på beställning (hurra, vad kul!).

4 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag dör av blinget! ;) Vilket bra tips. Nu börjar vi så smått kunna äta normalt igen. På torsdag kommer internetkillen så vi ääääntligen kan höras lite mer! Många kramar.

    SvaraRadera
  2. Kan inte sluta skratta! AJ, bländad av blinget

    SvaraRadera
  3. Illustrationer på beställning? Berätta mera!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linda - Jag gör ett litet jobb åt Monnas arbetsgivare.

      Radera