tisdag 29 november 2011

Adventskalender?

Jag har många idéer för adventskalendrar just nu. På torsdag är det dags.

Kanske ska jag fixa en paketkalender till barnen?
Kanske ska jag fixa en té-kalender till D?
Kanske ska jag höja julstämningen på jobbet med en paketkalender där?
Kanske ska jag fixa en blogg-kalender till er läsare? Storasyster min gjorde en för något år sedan, och Badanka gjorde en annan variant (med pysseltips) som jag fullkomligt älskade. Jag hoppas på repris i år.

Fast kanske jag helt enkelt istället gör som S- som helt enligt gårdagens inlägg struntar i andra och lägger sina pengar på en egen kalender istället. Han har köpt en Lego-kalender. Själv har jag spanat lite på Bodyshops stora generösa variant.

Vi får väl se...

1 kommentar:

  1. Ja, Bodyshops såg väldigt lockande ut... Och alla dina idéer lät härliga! I år har vi en kalender i You Do-bloggen, så jag tror inte det blir någon i min blogg, men till barnen finns det nu en paketkalender i alla fall. Ska just ner och slå in de fyra sista paketen. Sedan är det klart i alla fall. :) Klabbes julklappar är färdiga. Tre för en hundring. I år har jag verkligen lyckats! S julklapp är färdig och din, men L, J och D får vi fundera lite på... Ska bli kul att få hit er!

    SvaraRadera