lördag 1 oktober 2011

Vilken härlig dag

Förmiddagen tillbringade vi på Skärva. Där är alltid vackert, men idag med höstsolen och träden som glödde var det helt magiskt. Det blev en långpromenad och ett besök i ekobutiken innan vi åkte vidare till Växjö.


Att se Joe Labero live har länge varit en dröm för mig. När jag för en tid sedan blev erbjuden gratis biljetter av NBV till hans show kunde jag knappast tro att det var sant. Idag var det hur som helst dags, och eftermiddagen har tillbringats på Växjö konserthus. En del av tricken vet jag hur de fungerar, men de flesta av dem är jag fortfarande helt förvirrad över.  Missa inte att kolla på klippet där han går till en skånsk bank för att växla pengar. Om du lyckas klura ut hur han gör lovar jag att din ekonomi är säkrad för en lång tid framöver...




1 kommentar: