onsdag 22 augusti 2012

Skolstart

Tillbaka till gamla rutiner. Det känns ganska skönt på sätt och vis. Jag har inte glömt bort mitt ledord för i år: ORDNING. J kom hem med en bok som skulle kläs om och vips - så var det gjort. Jag använde foamstamps för att stämpla bokstäverna med lim som jag strödde glitter över. Sedan fick jag användning för den fina washitejpen från Youdo.



För att skapa lite mer ordning i garderoben efter utrensningen så har jag också tvättat en omgång svart tvätt med Nitors Back to black. Jag misstänker dock att det egentligen skulle vara snudd på bättre att använda helt vanlig svart textilfärg.

6 kommentarer:

  1. Vad säger Jakob om att ha glitter på boken?/Peter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Faktum är att han tycker att det är jättefint. När han hade kalas hade jag stämplat ballonger och lite annat på liknande sätt och alla killarna på kalaset tyckte om det "Det var det första jag såg" sa en av killarna som var särskilt nöjd. Så det är nog en myt att tjejer skulle gilla glitter mer;)

      Radera
  2. Ingenting utan You Do, eller hur?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag är verkligen glad för allt mitt material från YouDo.

      Radera