torsdag 30 augusti 2012

Paketdag

Idag har vi en alldeles nybliven 8-åring här hemma. Han kunde så klart knappt sova i natt eftersom han var så spänd på sina paket. Hans mamma (jag alltså) var lika spänd över att idag få gå till posten och hämta paket till mig. Jag har nämligen äntligen bestämt mig för vilken brödrost och vattenkokare som skulle få flytta hem till oss. Jag ville ju ha lite retrostuk på prylarna och känner mig jättenöjd med mitt val. 

Brödrosten från Russell Hobbs har inbyggd radio.
Ser du sladden på vänster sida? Där kopplar jag in
telefonen så har vi Spotify i köket. Lycka.

Vattenkokaren kommer från danska Plint och vill du ha
en likadan hittar du den fraktfritt och till ett ok pris här.
Butiken har gratis frakt och otroligt snabb service. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar